تجلیل از ۷۴ کارمند نمونه "هما "
 

تجلیل از ۷۴ کارمند نمونه "هما "

مدیرعامل "هما" در آیین تجلیل از کارکنان نمونه گفت:  بزرگانی تلاش کردند تا شرکت ۶۱ سال در کشور حضور موثر و مستمر داشته باشد .لذا همه باید در قبال این موضوع احساس مسولیت کنیم .
ﺳﻪشنبه، 16 آبان 1402 | Article Rating

کاپیتان فرزادی پور مدیرعامل "هما " در آیین تجلیل از کارکنان نمونه قسمت‌ها که با حضورمعاونین، مدیران و‌ کارکنان در روز ۱۳ آبان ۱۴۰۲ برگزار شد، ضمن تبریک روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی گفت: سالگرد شهادت دانشجویان و تسخیر لانه‌ی جاسوسی که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، اهمیت ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل "هما" در ادامه به جنایت وقساوت رژیم منحوس اسراییل با ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و افرود: تقریبا یک ماه است که شاهد حملات ددمنشانه  رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان هستیم. این گونه جنگ را تقریبا تاریخ به خود ندیده است. اتفاقی که در سرزمین فلسطین افتاد غفلت از  فرصت‌ها است و امروز تاوان هدر دادن آن فرصت‌ها است. لذا اگر ملتی، جامعه‌ای، سازمانی و مجموعه‌ای فرصت‌های پیش رو را از دست داد نباید انتظار داشته باشد که در زمان مناسب بتواند آن را جبران کند.
کاپیتان فرزادی پور در ادامه ‌بیان داشت: همکاران در نظر داشته باشند که ما در مجموعه‌ای خدمت می‌کنیم و تکلیفی بر عهده ما است و ما باید درظرف زمانی که در اختیار داریم به وظایف و مسئولیت‌های کاری خود درست عمل کنیم و این تعهد اخلاقی، دینی و ملی است.

وی به شرایط خاص کشور اشاره کرد و گفت: امروز شرایط کشور ما از نظر سیاسی، اقتصادی، امنیتی و سایر موضوعات،در جایگاه خاصی قرار دارد و لازم است در این مقطع ویژه،  احساس تکلیف کرده و وظایف و‌ مسئولیت واگذار شده را به نحو احسن انجام دهیم وحداکثر تلاش را داشته باشیم.

کاپیتان فرزادی پور در ادامه افزود: تقدیر از کارمندان نمونه ، فرصت خوبی است تا از همکارانی قدردانی کنیم که  به درستی در راستای ارتقای شرکت تلاش می‌کنند.

مدیرعامل "هما" به ۶۱ سال خدمتگزاری "هما" اشاره کرد و گفت: ایران ایر مجموعه‌ای بزرگ، کارآمد، وسیع و از نظر نیروی انسانی و تجهیزات خاص است. همین ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد بزرگترین شرکت هوایی ایران، حاصل سال‌ها کوشش بزرگانی بوده که  تلاش کردند تا شرکت ۶۱ سال در کشور حضور موثر و مستمر  داشته باشد. لذا همه ما باید در قبال این موضوع احساس مسئولیت کرده تا به نقطه ایده آل برسیم.

فرزادی پور در پایان خاطر نشان کرد: این شرکت از بخش های مختلفی تشکیل شده است که همه مانند یک زنجیره با هم در ارتباط هستند بنابراین باید توجه داشته باشیم هر عضوی در شرکت کم‌کاری کند، اثرآن در  سایر حلقه‌های این  زنجیره ساری و جاری خواهد بود و تاثیرات چه منفی  و چه مثبت همه‌ی را در بر خواهد گرفت.

در پایان این مراسم از  ۷۴ نفر از کارکنان قسمت های مختلف که در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور به عنوان کارمند نمونه معرفی شدند، تجلیل به عمل آمد.
 

تصاویر
  • تجلیل از ۷۴ کارمند نمونه "هما "
ثبت امتیاز