راهکارهای افزایش تعامل دفاتر خدمات بار هوایی هرمزگان با "هما" بررسی شد
 

راهکارهای افزایش تعامل دفاتر خدمات بار هوایی هرمزگان با "هما" بررسی شد

دوشنبه، 03 اردیبهشت 1403 | Article Rating

در جلسه رئیس شعبه "هما" در بندرعباس و قشم با نمایندگان دفاتر خدمات حمل بار، راهکارهای افزایش تعامل این دفاتر  در هرمزگان با "هما" بررسی شد.

محمد جواد شلتوک‌کار در این جلسه با اشاره به موقعیت تجاری بندرعباس به عنوان پایتخت اقتصادی کشور ، گفت: "هما" به دنبال آن است تا سهم جابجایی بار از طریق صنعت هوایی را در هرمزگان افزایش دهد.

وی مشتری مداری را استراتژی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: درحال حاضر مشتری مداری به یک فرهنگ سازمانی در "هما" تبدیل شده است.

رئیس "هما" دربندرعباس با بیان این که بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل و نقل را داراست، گفت: افزایش سهم  صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل وترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است.

در این جلسه که نمایندگانی از آژانس های حمل بار هوایی جنان بار، ضرغام بار، دهکده بار، آسیا و آسان حمل بار حضور داشتند، طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص افزایش سطح تعامل دو سویه و همچنین راهکارهای عملی افزایش حجم  ارسال و دریافت بار هوایی با استفاده از امکانات واحد خدمات بار "هما" در بندرعباس پرداختند.

تصاویر
  • راهکارهای افزایش تعامل دفاتر خدمات بار هوایی هرمزگان با "هما" بررسی شد
ثبت امتیاز